CALL-ЦЕНТР
Қашықтықтан оқыту кезінде Целиноград ауданының білім бөлімінде әдістемелік көмек көрсету және ұйымдастыру үшін Call орталығы іске қосылды.
8 (716 51) 30 534
Аудандық «Үздік
педагог - 2017» байқауы туралы
ақпарат
Жылдағы қалыптасқан дәстүрге сай Ақмол орта мектебінде 2017 жылдың 13 сәуір күні аудандық «Үздік педагог - 2017» байқауы өтті.
Байқаудың мақсаты:
- кәсіби қызметте жетістіктері бар, шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдердің тәжірибесін зерделеу арқылы педагогтың кәсіби мәртебесін көтеру
- талантты, шығармашыл, ізденімпаз педагогты
анықтау;
- облыстық сайысқа үздік педагогты іріктеу
Байқау үш кезеңнен тұрды:
1. Шеберлік сыныбы /сабақтан 20-минуттық үзінді көрсету кезеңі/
2. «Менің кәсіби ұстанымым» /таныстыру кезеңі/
3. «Мұғалімнің шығармашылық зертханасы» /қатысушының педагогикалық қызметі жүйесін қорғауы/
«Үздік педагог - 2017» байқауының аудандық кезеңіне ауданымыздың жалпы білім беретін мектептерінен тоғыз мұғалім қатысты.
Олар:
Ошақбаева Айнажан Кенжебековна, орыс тілі және әдебиеті пәні мұғалімі, Қоянды мектебі орта мектебінен
Айдосова Бибігүл Елеусізқызы, қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі №5 Ақмол орта мектебінен
Кабдрахманова Гульзада Манаповна, тарих пәні мұғалімі №26 Мәншүк Мәметова атындағы орта мектептен
Балгожина Батен Алпысовна, орыс тілі және әдебиеті пәні мұғалімі №15 Акмешіт орта мектебінен
Байсеркеева Жансая Тулеухановна, қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі, №3 Талапкер орта мектебінен
Аниган Нурзағи, физика пәні мұғалімі №4 Кажымукан негізгі мектебінен
Сабиев Нурлыбек Рахманбекович, АӘД пәні мұғалімі №49 Жаңа Жайнак орта мектебінен
Мукашева Ләззат Ермекқызы, бастауыш сынып мұғалімі №2 Қараөткел орта мектебінен
Танхай Азигуль, бастауыш сынып мұғалімі №9 Максимовка орта мектебінен.
1. Шеберлік сыныбы /Мастер-класс /20 минут/ кезеңінде қатысушыларды замануи деңгейде пәнді білу тереңдігі /Глубина владения предметом на современном уровне/,
сабақтың тақырыбын ашу ерекшелігі/Оригинальность раскрытия темы урока/, оқушылардың білім көздерінің түрлі типтері мен әдістерін қолдануды ұйымдастыру біліктілігі/Умение организовать использование учащимися разных типов и видов источников знаний Қолданатын ресурстардың жеткіліктілігі (көрнекіліктер, мультимедиалық таныстыру, бейне, аудиоматериал) мақсаттылығы/Целесообразность и достаточность используемых ресурсов (видео- и аудиоматериалы, мультитмедийные презентации, наглядные пособия) Қолданылатын білім беру технологияларының түрлері және мақсаттылығы /Целесообразность и разнообразие используемых образовательных технологий (методов, приемов, форм
и т.д.) Мұғалімнің шығармашылық ерекшелігі/Творческая индивидуальность учителя Мұғалімнің импровизациялық коммуникативтік мәдениеті /Коммуникативная культура импровизация учител/ бағалау критерийлері арқылы бағаланды.
2 .Мұғалімнің шығармашылық зертханасы (конкурсант қызметінің көркемдік бейнесі, авторлық әзірлемелер,сабақ әзірлемелері, оқу бағдарламалары, әдістемелік құралдар, оқу-әдістемелік кешендер, фото- бейне материалдар, сыныптан тыс жұмыстары)/Творческая
лаборатория учителя (художественное отображение деятельности конкурсанта, наличие авторских, научно- методических разработок уроков, учебных программ, пособий, учебно- методических комплексов и т.д, демонстрация фото- видео-
материалов о внеклассной работе по предметам) /5 минут/ 3.«Менің кәсіби ұстанымым» Мұғалімнің өзін-өзі таныстыруы /Самопрезентация учителя «Мое профессиональное кредо» /5 минут/