"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі 
"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі 

Әлеуметтік желілер

 

CALL-ЦЕНТР   

Қашықтықтан оқыту кезінде Целиноград ауданының білім бөлімінде әдістемелік көмек көрсету және ұйымдастыру үшін Call орталығы іске қосылды.

8 (716 51) 30 534

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2022 жылға «Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Қарөткел ауылының ЖШС «Айгөлек Д», «Айгөлек» балабақшасы» мемлекеттік қызмет көрсету сұрақтары бойынша іс-әрекеті туралы есебі

28.02.2023

1.Жалпы ережелер.

1) «Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Қарөткел ауылының ЖШС «Айгөлек Д», «Айгөлек» балабақшасы» Қараөткел  ауылы, Мұстафа Шоқай көшесі, 7 үй

2) Мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат.

Білім беру ұйымы 1 мемлекеттік қызмет көрсетеді. Қызмет тегін ұсынылады.

- Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау - 133 ( электронды-ақпарат.жүйесі), 0 - (қағаз түрінде);

 

2.Қызмет алушылармен жұмыс:

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер:

 «Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Қараөткел ауылының  ЖШС «Айгөлек Д», «Айгөлек»  балабақшасы мемлекеттік қызметтер туралы стенд, Қараөткел ауылы, Мұстафа Шоқай көшесі, 7 үй .

 

 

          3.Мемлекеттік қызмет көрсету процесін жетілдіру бойынша әрекет

1) 2021 жылы мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты тұлғалар «Мемлекеттік қызмет көрсету дағдыларын жетілдіру» тақырыбында біліктілік жетілдіру курстарынан өтті.

 

4.Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау:

1)мемлекеттік қызмет көрсету сапасына ішкі бақылау нәтижесі: 2022 жылы барлығы -133 (2021жылы-191)мемлекеттік қызмет көрсетілді, оның ішінде: akmola.kz жүйесі арқылы-133, қағаз түрінде-0

2) Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша қызмет алушылардың шағымдары туралы ақпарат.

Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасына, сондай-ақ мерзімдерін бұзуға шағымдар түскен жоқ.

3) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторинг нәтижелері – мониторинг жүргізілген жоқ.

 

5.Мемлекеттік қызметтер көрсетудің одан әрі тиімділігінің перспективалары және сапасына көрсетілетін қызметті алушылардың қанағаттануын арттыру.

          Қызмет алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттану деңгейін арттыру, мемлекеттік қызмет көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз ету мақсатында балабақшамен мақсатты жұмыс жүргізілуде. Сонымен, 2022 жылы:

- әлеуметтік желілерде қызмет алушыларды мемлекеттік қызметтерді akmola.kz жүйе арқылы алу мүмкіндіктері туралы танымал ету және ақпараттандыру бойынша мәлімет көрсетілді;

- балабақшаның ішінде өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы орналасқан, онда ғаламторға қолжетімділігі бар ноутбук, картридер, принтер-сканер бар;

- Мемлекеттік қызмет көрсету саласында қызметкерлердің біліктілігін арттыру бойынша жүйелілік жұмыс жүргізілуде.

 

Атауы

Мемлекеттік қызмет көрсету саны

Қызмет көрсетілді

1.

Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау

1

133

 

Просмотров: 150


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст